mintak couple !

tadi kan, ade orang mintak couple. dushhh !!! (penink)
cam nie,
sang laki-laki: hey :)
saya : ouh ! hey :)
sang laki-laki: u sehat, da mam ?
saya: sehat, sudaaa
sang laki-laki: ouh ! mam ape ? nak ckit. .
saya: chicken drummet,nakk? nahhh. .huhux. >.<
sang laki-laki:haha,ape laa u nie. .
saya: ngee~
sang laki-laki: u single or ??
saya: hee~ single sudaahhh. .
sang laki-laki:ouh ! yeke ? baguss. .
saya: ape yg bagus ?
sang laki-laki: u jom couple dengan i boleh x ? plisss
saya: erkkkk
sang laki-laki : boleh laaa,plisss. .
saya: knape nak couple dgn i ?
sang laki-laki: sbb you baek,penyayang,i nk kat u tp suke ati u laa
saya: ouh ! erk. .
sang laki-laki: i da lame tunggu u tahu tak. .
sang laki-laki: i tenga saket nie. .
saya: you saket ape ?
sang laki-laki: barah otak !
saya: what? OMG !
sang laki-laki: tahu punn,boleh laaa
saya: bagi i mase boleh takk ?
sang laki-laki: skunk x boleh ke ?
saya: cepat gilak !
saya: oke laa nak off.byebye !
. . . . . . . .. . . . . . . . . . . .


THE END XD

thanks for reading , press ctrl C to copy

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers