tido dlm bus rapix

sumpah lawak..
HAHA. .mcm mane laa aku boleh tertido dlm bas. .
huwaa !
senang cite laa kan nie first time aku naek bas rapix kuar kl. .
ngee~
aku teringin nak naek bas rapix kuar kl. .HAHA. .tapi aku nie degil nk naek sorang2. .kononyer nk rase sendiri !HAHA. .
first2 naik oke laa lagi ! then tibe2 mataku berat nk terlentok. .
aku fikir destinasi aku lambat lagi then aku lelapkan mate ku nie sekejap. .
tibe2 sorang pak cik tua nie menghampiri diriku dan kejutkan aku sambil berkata"adik,adik,nk pergi mana?dari tadi x turun2 nie?
aku jawab n berkate "huh?skrang pkul bape pakcik?"
dummmm kul 7.00 rupenye. .
huwaa! "pakcik2 antarkan sya balek boleh x?"
"huh?balek?naek laa bas u33"
"ala pak cik sya x reti laa"
"2nggu je nanti die smpai laa"
"yelah-yelah"
aku 2nggu di bas station,aku jadi takut dan teros membuka "hangbag" aku n mengambil telefon bimbit aku. .n aku teros mendial no yayah. .
"yayah-yayah tolong aku nie"
"asal?kau pegi mane huh?aku tunggu kau kat sane kau x smpai2 pon. .aku kat rumah daa nie"
"tolong ambik aku kat selayang boleh x?"
"huh?kau buad pe smpai kat selayang 2?"
"ee,ambik jelah. .nanti aku cite. .pliezz"
"yelah-yelah"


setelah beberape minit menunggu sampai pon yayah. .aku menceritakan dari A to Z kat yayah. .
haissh. .geram aku boleh plax die gelak besar kat situ. .sabar jelah. .
(mungkin korang yg ngah bace nie anggap kisah nie gedix ke x funny ke or ape2 jelah. .aku nk ckp kat korang nie kesah aku n nie blog aku. .so suke aty aku laa)

byebye

thanks for reading , press ctrl C to copy

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers