hari sabtu hangout dengan bieha , beby , rynaa . shu ,
weet-weet . 1st , saya pegi ruma shu , then pegi ruma beby japp .
tunggu rynaaa for 15 minute . grrr . lambat betol minah tuh bersiap .
then , tunggu bas . suda sejam tunggu bas , but still taa sampaisampai lagi .
then , bieha suda mara corz suda lambat pegi ruma die . hehe .
sorry bieha . rynaa lambat , salahkan die . haha .
then sampai wangsa walk mall . jumpe my classmates ,
aww , miss u guys . haaha .
beli movie ticket , 1st-1st naa tengok cite PIRANNA , but taa bolehh :(
then terpaksa tengok cite DEVIL ,
sementara tunngu movie naa start , then tibetibe ,
kawan bieha sampai , 2 orang je ,
haha . then rynaa cakap " sayang , paan minat kau "
saya cakap " paan ? yang mana ? "
"yang pakai baju warna hijau "
" ohh "
then kawankawan daa start bahan saya , dorang cakap .
WAHH , AIN ADE PEMINAT LAA .
bongok laa korang ! !
then , pegi karoake , paan belanja .
nyanyi puaspuas XD
YEN , asal malu ? haha . taa naa nyanyi kunon , haha
paan , asal kau nyanyi lagu BAHALOL ? haha . bahalol laa kau nieyhh , haha
haha , then tengok movie , sumpah terkejut gilerrrr .
fobia naa naik lif daa weyhh ! haha .
then , lepas habes movie , paan buad lawak bodo die uhh .
&& bieha , jumpee bf die . haaha .
sumpah lawak giler mase tuhh ! haha .
gelabah kau bieha ! haha .
saya balek dgn rynaa , beby , & shu aje ,
bieha balek dgn paan & yen .
then sampai dekad ruma beby ,
ade mesej kat phone ,
ruparupanya , tuhh no paan .
haha . die naa saya jadi adek angkat die ,
weetweet , haha . official jadi adek angkat die ,
then ade lagi mesej . ruparupanya tuhh no YEN ,
die kate die berebut rebut dgn paan naa ambek saya jadi adek angkat dorang .
haha . macam budakbudak laa . heshh ~
then balek ruma . makan and tido
. . . . . .. . . . . . . . .

thanks for reading , press ctrl C to copy

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers