aku mengaku aku bukan kawan yg baik ,
layak kah aku dibuat kawan ? jika ya , kenapa rmai yg ingin memusuhi aku ?
hina sangat ke aku nie ? aku tak mintak semua nie terjadi .
kawan , maafkan aku jika selama ini aku penah melakukan kesilapan secara sengaja atau tidak sengaja ,
aku hanya insan yang biasa yg sering melakukan kesilapan ,
aku cuba utk menyempurnakan diriku , tapi aku tahu semakin lama aku berbuat demikian ,
semakin ramai kawan yang meninggalkan aku ,
sukarkah kemaafan aku diterima ? bukan kah setiap manusia melakukan kesilapan ?
wajarkah aku dipinggirkan ? ckup lah seorang kawan yang sudi mendengar masalah aku , teman bercerita aku pergi dari hidup aku . jgn ditambah lagi :(

MAAFKAN AKU KAWAN :(
thanks for reading , press ctrl C to copy

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers