raya ,.

sorry lambat update . okey .  selamat hari raya aidiladha *lambat wish o.0 .
1st day rayaa , tade rase nak raya lansung . yang lain semau kecoh raya , yang saya , buad dunno . sorry to ahmad adnan sbb tak answer call hari tuh banyak kali , heee :D . petang tuh nenek ajak pegi pantai morib , whoishh lame tak pegi , then siapsiap gerak sanaa , sampai sanaaa . terus pegi tepi pantai . wahh , tenang gilaaa . angin pun sedap jehh , then tibetibe ade bdak laki manaa tah dtg camping betulbetul dpan sayaa . si shasha dah ckp " ain , mamat tuh usha kau " . so , kesah pulak aku kan ! tapi bdak baju biru tuh mmng handsome gilaa . then pegi jalanjalan around pantai tuh dgn shasha . shasha ckp " ain , bdak baju hitam tuh kan mcm mmbe aku kudd " . macam2 laa kau shaaa ! then duduk kat kerusi sebelah geng bdak baju hitam tuh . saya nga bluetooth lagu , tak sedar yang bdak laki tuh menuju kearah kiteorg , then shasha tarik baju sayaa , ee . geram . kau nie shaa . bdak tuh dah nak dtg kat kau , tapi kau tak nak , maluu then tarik baju aku . bengong ==' . then nak dkat pkul 6 , balek , sedih nak tinggalkan bdak baju biru tuh !! :( .

raya kedua . nothing special , just pegi tengok wayang dgn shasha dkat jj bukit tinggi , thanks to her sbb habeskan duit sayaa . bolehbolehboleh !
thanks for reading , press ctrl C to copy

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers