boleh laa kalau kau nak tepuk tangan :)

kau memang suka tengok aku susah kan , if aku senang ada jee benda yang kau nak buad supaya aku DROP ! japp , aku tk paham laa weyy ape masalah kau dengan aku . benda yang dh lepas tu tapayah laa nak ungkit balik . FYI MISS YAYAH  , kau yang mintak kite putus persahabatan and also siblings not me . kau yang hasut budak budak supaya ignore aku bila dorang jumpa aku . kau tk pikir ke waktu tu ? aku tkde kawan doe ! nak lepak member buad dunno . kalau kau di pihak aku pun , kau akan rasa sakit hati kan rite ?? sudah laa weyy , aku kawan kau sebab aku fikir kau TERBAIK ! tapi sebenarnyaa tak . kau sama jee macam pakk cikk yang jual burger simpang jalan rumah kau tu . *japp , ape kena mengena*  Btw , maaf kalau kata-kata aku terlebih overdos ke ape . aku just luahkan perasaan aku sahaja :)






p/s : iloveyou bie :)
thanks for reading , press ctrl C to copy

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers