short introduce about me !

nama aku ain,aku dilahirkan di hospital kuala lumpur,
pada 29hb1 genap laa umur aku,
pada tahun 2010 umur aku 14 tahun. .
aku mula belajar 123.ABC, di tadika perpaduan jln pahang
kemudian aku bersekolah di sk convent sentul satu,
di sana aku menemui seorang rakan yang bernama siti nurina.
tetapi tidak lama,aku bertukar sekolah ke sk marian convent,
di sana,pelbagai suka dan duka berlaku sepanjang aku disana,
rakan-rakanku disana ialah,khairunnisa,hazirah,syafiqah,shalene,afiqah,amira,azreen
pada tahun 2009,aku sudah tidak lagi berkain biru hitam,malah aku berkain biru cair. .
aku belajar di kelas 1 bakti,
kemudian sekrang aku belajar di kelas 2 dinamik pula,
aku belajar dari satu tajuk ke satu tajukk. .
di kelasku ni pula , rakanku yg sentiasa menyokong ku ialah,
bieha,fykaa,ecah,baby,sue, & mai
&& kite orang ade name special
namanye ialah ABS. .
tapi yg masuk ABS nie hanye aku,baby,fykaa,bieha,ecah & sue. .
itu sahaja cerita untuk kali nie. .
assalamualaikum. . .

thanks for reading , press ctrl C to copy

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers