petang :
hangout dgn abg angkat , sumpah macam sial , aghh ,
taa naa kuar dgn die lagi , heshh ~ benci abang kimie ,
ade ka patut die spend money die kat gf die je ,
adeq die nie , gne duit sendiri , die just spend duit die kat saya for 1 movie ticket ,
ee , kdekut taik hidung masin betul laa ,
taa naa teman abang daa , heshh ~ beli baju punn gne duit sendiri ,
huwaa :'(
malam :
fai, naseb baek along gi jamming , haha ,
dapat laa jalan dgn kau , tapi kesian jugak kat kau ,
taa dapat na kacau kau dgn along ,
weyhh , better kan korunk couple jelahh ,
taa yahh laa scandal-scandal nie ,
susah tahu taa ? haha .
ayiee , kau nie kann ,
asal tingal kan aku dgn EX aku huh ?
sepak kau baru taw ,
eee , terpaksa balek dgn ex ,
heshh ~ taa suka laa ,taa per kau ayiee ,
aku bagi tahu faariz ,
aku bagi tahu fadli , haha ,
bia dorang marah kau ,
hahahaha ,

thanks for reading , press ctrl C to copy

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers