pergi sekolah ,

tadi pergi sekolah mcam biase lah kan kan ! then sampai kat kantin ,
terus nyraa serbu , haha . die citee pasal UDIN , EJAI & pasal  awakk ! haha .
hee~~ then sharing stories dgn my geng , aww , miss kamu semua <33 .
ehh , bieha dgn beby nak menari ? zapin ? haha . boleh kee ? wakil sekolah pulak tuh . GRR~ mesti menang taw. .then saya ckp dgn beby & bieha suro teman saya pergi meet ehem ehem sabtu nie . but dorang ckp "ehh , aku tak de money lah , lagipun mak aku dah bsing lah , tiap tiap mnggu out . " saya ckp "ala , teman lah , please ! (sambil buad muka seposen) then bieha ckp " senang2 kau dtg rumaa aku , lagipun exam final nak dekat kan , pasal bf kau tuh , kau ajak die dtg ruma aku sekali . kite lepak dkat padang rumaa aku tuh " saya ckp " weyh , die mana tahu rumaa kau ngek ! " bieha says " ala , ckp jlah AU2 , " saya ckp " hurm , tengok lahh !"

JADI DNGAN INI SAYA NAK CKP "SUDIKAH AWAK MENEMANI SAYA & BERJUMPA SAYA DI RUMAH BIEHA YANG TERLETAK DI AU2 ? (cewahcewah) :P

thanks for reading , press ctrl C to copy

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers