hangout (!)

pukul 12 lebih , nabilah dtg ruma sayaa , pakaikan shawl untuk die , then siapsiap . pkul 12 lebih nak dekatdekat pkul 1 baru gerak gi wangsa walk . naik cab pegi sana . tongtong yaw . then pegi sanaa . nabilah call bf die and bf die bawak adek die iaitu angah . whohhh ~~ jeles sama nabilah dgn bf die . -,- then texting nyraa . gerak samaa die . then pegi beli tiket wayang . ceritaa rise of the mumia . hee . then dah nak sampai waktu ceritaa start . arghhh nabilah plak ade hal and terpaksa gantikan tiket die dgn org lain . then tiket si ejai pulak . hmm , nyraa call die , die ckp die kat rumaa lagi . ohhh shit ! cerita nak start but die tak kuar rumaa lagi , ape nie ? then yang tengok wayang hanya saya , nyra ,along and angah je . lagi 2 tiket tuh di sumbangkan kpade bdak bawah umo , yang sebetulnya tak boleh beli tiket sbb die orang bawah umo , dgn kesiannya nyra bagi 2 tiket FREE ! kat dorang . act dorang sepatutnya bayar balek harga tiket tuh kat nyraa , but dorang CABUT LARI ! . hmm , bolehboleh ! kat panggung wayang , saya and nyra dihimpit oleh 2 org lelaki , haha . angah sebelah nyra and along sebelah saya , nabilah , sorrry ! si along tak habes habes buad bising sampai mengangu tumpuan saya nak tengok cite tuh . yang si angah pulak , tak habeshabes dgn phone sampai menganggu tumpuan nyraa . SABAR JELAH ! then bile nak habes cerita tuh baru ejai dtg dgn yus ! berebut2 camera dgn yus . nak pergi karoake tapi fully booked . then makan dkat kfc . and along touching samaa nabilah sbb pulaukan die , and sayaaa ? sendirian tanpa bf disisi . hmm , tak pe . bolehboleh . then balek , terus online .

p/s: saya tak suka orang tak on time yer .
    : saya tak suka gaduh gaduh if kelua dgn sayaa .

kan nyra kan ! kite same *highfive :D
thanks for reading , press ctrl C to copy

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers