tadi exam geografi and seni (2) . oke not bad laa ,
mase exam geo , ya allah , sumpah ngantok giler sampai tak boleh bukak mata dah , then cepatcepat habeskan soalan dgn HENTAM ! tibetibe mechanical pencil aku plak buad hal , haduyaii , bengang gile kudd ,. then terpaksa laa bulat jawapan dgn PEN HITAM ! . tak penah buad cam tuh sebelom nieyh . then mase rehat , wah . sumpah lapar giler , makan then masuk klas terus start exam lagi satu , mase nak buad tuh baru engat saya ade mechanical pencil lagi satu , bodo giler -,-  then buad buad . dah siap , cekgu fatem suro saya tolong mark kan kerts budak 2F  ! 

shout : amin ! congrats dapat UPSR 5A 1 . bangga aku dapat sedare cam kau , hadiah kau ! nanti aku bagi kay !
thanks for reading , press ctrl C to copy

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers