mg leg


pada hari ahad , macam biase aku tinggal asrama keagaamaan . HAHAHA . then kteorg pergi jog dekat taman dekat dgn asrama tuh . last sekali aku , nabilah , amir , asyraff , main dokongdokong . nabilah dokong aku sbb aku kecik then hanan bibi pergi tolak aku , aku jatuh atas nabilah . lutut die sakedd . sampai nampak tisuu kudd . ngerri doeeee ! aku terseliuh . mulamula mmng tak rase ape ahh . then bila nak jalan balik asrama sakedd gilerrr . sbb mase aku jatuh tuh dengar bunyi PAKKK ! tapi aku tahan sambil buad muka tak bersalah . then bila sampai bilik tengoktwngok daa bengkak + lebam . sumpah sakedd giler . balik rumaa mak aku maraa .! then kene bandage . hari isnin tak dtg sekolah . hari selase n rabu kene pegi skolah dgn kaki berbandage . aduhhhh ~~ aku pergi manamana semua tanya . HAHAHAHA . 

p/s : TQ NABILAH sbb urutkan kaki aku : )


thanks for reading , press ctrl C to copy

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers