cuti2 sekolah(!)

hee, ,best lepak nun korang ari 2. .walaupon penat. .but enjoy laa weyy(!)

1)kteowng pergi tengok wayang
~mule2 x taw nk tengok citer ape. .then kaka aliyah(my fav kaka angkat)bagi suggestion suruh tengok citer "lagenda budak setan". .hehe. .best giler oo citer 2. .ada part sedih,geram n banyak laa. .jgn lupe tengok taw(promote nie)hehe. .

2)kteowng pergi pavilion
~HAHA. .lame x pergi pavi sebenarnye. .then yayah teringin pulak nk pergi. .kteowng pergi laa. .sempat ambek gambar kat tandas pavi. .hehe. .then ader mamat nie minat kat yayah. .HAHA. .yayah buad bodo jer uh. .ape laa. .HAHA. .(ensem tahu)hehe. .yayah sempat bisik kat aku "ain,kalau aku single skunk nie,da lame aku kebas mamat nie"HAHA. .amir koe nk campak kat ner??huhux. . :)

3)pergi beli hadiah tok Amir
~huhux. .10 hb nie hari jadi amir,so kene laa beli hadiah. .kang majok pulak mamat 2. .hehe. .xder laa mahal sngt hadiah 2. .biase2 jepp. .aku bagi frame gmbar je tapi dlm frame gmbar 2 ader gmbar kteowng berempat(aku,yayah,aten n amir). .yayah bagi tabung. .haha. .tahu x kenape yayah bagi tabung??? supaya si amir 2 x boros sngt. .haha(jgn mrah yer)hehe. .

ape2 pon aku enjoy hangout nun korang. .korang mmng besties aku yg terbaik. . ily kowng<33

thanks for reading , press ctrl C to copy

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers